Previous Page  115 / 128 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 115 / 128 Next Page
Page Background

Bossche Zaken

115

FOTO EIKENBURG

|

Eikenburglaan 23

|

5248 BJ Rosmalen

073-522 24 88

|

06-39 75 70 01

|

steleenvraag@foto-eikenburg.com

|

www.foto-eikenburg.com

“Bezig zijn met beeld is mijn passie.

Of het nu gaat om fotografie of video.

Door te luisteren naar de wensen van klanten,

help ik hen om zich te onderscheiden en

hun kans op succes te vergroten.” Aan het

woord is beeldkunstenaar Peter Riemslag Baas,

eigenaar van Foto Eikenburg.

‘Online video’s

vergroten kans

op succes’

Peter Riemslag Baas van Foto Eikenburg

Peter Riemslag Baas start in 2005 met Foto Eikenburg. In eerste

instantie richt hij zich vooral op fotografie, maar inmiddels heeft hij

zich ook gespecialiseerd in het maken van videoproducties. Hij verzorgt

fotoreportages vooral voor bedrijven en diverse magazines, maar ook

videoreportages, videoportretten, bedrijfsvideo’s en trainingsvideo’s.

Voor publicatie op internet of interne trainings- en instructiedoeleinden.

BELANGRIJKER MEDIUM

“Mensen lezen steeds minder. Lezen is aangeleerd en kost meer energie dan

kijken en luisteren”, stelt Riemslag Baas. “Beeld en gesproken woord blijven

beter hangen in het onderbewustzijn van mensen dan tekst. Eén beeld zegt

vaak meer dan duizend woorden.” Video wordt een steeds belangrijker

medium voor bedrijven om te communiceren met hun klanten en prospects.

“Online video’s met gebruiksinstructies zijn niet meer weg te denken

in de hedendaagse samenleving. Met een video kan informatie sneller

en eenvoudiger worden overgebracht naar een consument dan via een

gebruiksaanwijzing. Dit geldt zeker voor de nieuwe generatie, die vertrouwd

is met social media en veel online aankopen doet.”

VERDIEPING

De vakman gaat bij het maken van een beeldverslag grondig te werk.

“Het mooie van een foto- of filmreportage maken, vind ik de verdieping

in een onderwerp. Bij een intakegesprek wil ik begrijpen wat mijn klant

voor ogen heeft met een productie. Daardoor kunnen we een reportage

maken waar de klant ook écht iets aan heeft. Mensen kijken en luisteren.

Kijken naar mooi beeld, een goed verhaal, dat geloofwaardig, overtuigend,

authentiek en met subliem geluid is neergezet. Dat is wat mijn klant

nodig heeft.”